16 december

Hej hej!! Nu är det bara ca en vecka kvar till julafton och bara fyra dagar kvar till lov! Fattar ni hur jäääävla fort det går? Har bara handlat en ynka julklapp också, hehe.. Men resten blir inhandlat i veckan. 

I fredags var det ju lucia. Någonting som jag inte hade sett fram emot med tanke på att det var minklass som höll i luciaframträdantet på våran skola. Som tur var gick det bättre än förväntat! På kvällen höll vi i ett luciadisco i Ärla skolschemat det gick väl mindre bra..
I helgen har jag firat min bror som fyllt 17! Edvin, Johan och Mia var här vilket var supermys! Har tränat också.
Idag är det måndag och just nu sitter jag i köket. Väntar på att mamma ska prata klart i telefon så att vi kan börja planera julen mer ordentligt, när vi ska handla de sista julklapparna. Håller också på att fundera på om jag ska göra ett inlägg där jag sammanfattar detta år? Såg att min kompis Elin gjort en sammanfattning om januari, februari och mars på hennes tumblr. Känner att jag också vill göra det men hela året samtidigt. AA vi får se vad jag hittar på.

Nu ska jag återgå till mitt. Ha det bra så länge!!






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: