29e november

tänk att på söndag är det 1a december och 1a advent! ser verkligen fram emot att ha julmys och fint här hemma och äta choklad från min julkalender. nu är det ju inte långt kvar till lovet, tre veckor. ser verkligen fram emot att bli klar med allt skolarbete för denna termin, bara få ta det lungt i några veckor och samla kraft igen. vi har några prov och inlämningar kvar så jag kan inte riktigt pusta ut än.
 
kom hem för en stund sedan, har varit ute på promenad med Melinn, vi gick i ca 1 och halv timme vilket var riktigt skönt. har nyss duschat och nu ligger jag i sängen. är riktigt trött så jag känner verkligen att jag behöver somna tidigt ikväll trotts att det är fredag. ska nog kolla nåt avsnitt av oth innan.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: