28e september

Hej! Det var ett tag sedan jag bloggade, har haft plugg som kommit ivägen.. Men nu tänkte jag skiva litegrann. Som sagt så har den senaste tiden gått till mängder av plugg. Som mest så har vi haft NIO inlämningar/prov/läxor samtidigt och jag förstår verkligen inte hur lärarna tänker där? Men iallafall så har jag bara tre grejer som ska göras nu, musiken, läsa och skriva recension. Annars tycker jag skoldagarna rullar på. Jag har kollat på alla PLL avsnitt som finns ute på swefilmer och jag måste bara  säga att den serien är så sinnessjukt bra!! Prao har jag också hunnit med att fixa, så v.41 kommer jag befinna mig på Weyne's Coffee på stan mellan 09-15. Förutom på tisdagen då alla nior från skolan ska till Stockholm för att kolla på teater, mys! Snart är det ju lov också, veckorna springer ju i väg så det kommer gå fort. Och vädret? Gick från sommarvärme till vinterkyla så snabbt.. Usch, är inte riktigt redo för vinter än måste jag säga. Och som vanligt har jag lyckats skiva ihop ett ganska rörigt inlägg.. Men jaja. Hej på er!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: