Söndag

Min helg har varit toppen måste jag säga. Halva fredag spenderades ju i skolan, men därefter på kvällen sen så umgicks jag med Melinn, Emma, Anna och Edvard hemma hos Melinn. Vi kollade på film, pratade, åt massa gott och hade det supermys! Cyklade hem innan klockan blev förmycket.
Hela lördagsförmiddagen var jag bara hemma och chillade, duschade gjorde jag också. Sen tog jag bussen vid tre in till stan för att först åka hem till Elin och sedan vidare till Amanda. Vi hade också en mysig kväll med en hel del prat där med, mycket godis, paj, tacos, ja you name it! Vi la oss ganska tidigt också för alla var så himla trötta.
Vaknade upp imorse, fixade frukost, chillade lite och sedan drog både jag och Elin mot bussen. Kom hem runt 1. Då åt jag lite och sedan åkte jag och min moder till lager 157. Hittade dock ingenting tyvärr. Sen runt kl 6 drog jag och mamma iväg till tantgympan som Melinn skulle hålla i denna gång och fytusan vad svettig jag blev, ett riktigt bra pass måste jag säga!
Japp, det är i stort sätt såhär min helg har sett ut. Imorgon början en ny vecka, ny skolvecka. Härligt.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: